Van start in Mexico City

8 januari 2013 - Mexico-stad, Mexico

16 kg extra, 26 uur armer, een paar walibi ervaringen in het vliegtuig rijker en met een hoop slaap in te halen, zijn we in Mexico City geraakt. Onder het motto: beter spijt te hebben van de dingen die je doet dan van de dingen die je niet doet, beginnen we aan onze trip doorheen ... tja, waar we doorheen gaan, gaat nog een beetje een verrassing zijn, welke dingen we zullen tegenkomen, welke dingen we zullen omarmen en welke dingen tegenvallen.
Tot hier toe vallen de dingen heel goed mee..taco's zijn gemaakt van maismeel!  En taco's vind je hier overal, in eender welke vorm en met eender wat tussen.  Bijvoorbeeld een cominatie van frietjes, een hard gekookt ei en wat radijzen op hun taco. Gelukkig smaakt het beter dan dat het klinkt.  Ik denk wel dat ze hier niet altijd hun bordje taco's hebben opgegeten, want fel zijn ze niet gegroeid.. en hun gebouwen idem.  En mijn veiligheidshelm zit nu net niet in de 16 kg.

Reisverslagen van Evelien: http://wonderweg.tumblr.com

1. Nathalie Verbeek:
    8 januari 2013
    Leuk iets van je te horen!!!! Leuke foto's. Ik ben benieuwd om je avonturen te lezen. Veel plezier en geniet er van! Groetjes.
    Nathalie